Injection π23 'Tabula Rasa'
Klassieke survivalhorror gericht op puzzels oplossen, verkennen en strategie. Bestuur een eenzaam personage dat geïsoleerd is van de maatschappij en wanhopig op zoek is naar zijn hond en verstrikt raakt in een duistere samenzwering. Een verhaal over geheime genootschappen en mind control-programma's, geïnspireerd op historische feiten en echte gebeurtenissen.