Immortal Realms - Fangs & Bones
Fangs & Bones bevat twee unieke heren, de Winterwolf en de Skeletkoning, die klaarstaan om je legers van de nacht naar de overwinning te leiden. Ze beschikken allebei over unieke vaardigheden en personagemodellen, en zijn beschikbaar als heren voor je legers in de schermutselingsmodus. In de sandboxmodus komen ze eens per spel voor in willekeurig geselecteerde herenhuizen, waar ze verschijnen als eerste keuze van personages die je kunt rekruteren om je troepen de strijd in te leiden.