IKE-aramba!
Net toen je dacht dat het redden er wel op zat, moet je nu opeens Ike redden! Red Ike in dit gloednieuwe avontuur en spring over eindeloze afgronden op je tocht door een compleet nieuwe vleugel van Quadwrangle Manor. Er wachten nog meer puzzeluitdagingen op je, dus download dit puzzelpack vandaag nog!