Ice Cream DLC
Koel je winkel af met Ice Cream DLC! Koop een ijskraam, vul deze met verschillende smaken ijs en hoorntjes en begin met het uitvoeren van bestellingen van je klanten. Wanneer je een pauze nodig hebt, kan je vertrouwde IJsvrouw het overnemen en de kraam draaiende houden terwijl jij weg bent.