ICARUS: Console Edition - Tecton Outpost
Deze kaart is alleen speelbaar in de Outposts-modus. Outposts is een creatievere modus zonder bedreigingen, zwaar weer, missies of opdrachten. Bouw er simpelweg op los. De Tecton Outpost is een met de hand gemaakte kaart van 1x1 km in het woestijngebied van Icarus. - Twee watervallen stromen van de klif in het noorden over zand en steen, met ruimte om je basis eromheen te bouwen - Een grote oase strekt zich over de kaart met geisers en groene oevers - De grenzen van de kaart bestaan uit hoge kliffen, zodat je in de wolken kunt bouwen en schitterende uitzichten over het landschap hebt 'Tecton' verschijnt in je Outposts-scherm.