ICARUS: Console Edition - Holdfast Outpost
Deze kaart is alleen speelbaar in de Outposts-modus. Outposts is een creatievere modus zonder bedreigingen, zwaar weer, missies of opdrachten. Bouw er simpelweg op los. De Holdfast Outpost is een met de hand gemaakte kaart van 1x1 km in het bosgebied van Icarus. - Holdfast heeft in het midden een groot archipelmeer met meerdere eilanden die perfect zijn om je basis op te bouwen - Een enorme waterval stroomt de berg af en vanuit het zuidwesten de kaart in - De grenzen van de kaart zijn hoge kliffen bedekt met weelderige dennenbossen 'Holdfast' verschijnt in je Outposts-scherm.