ICARUS: Console Edition - Cactus Outpost
Deze kaart is alleen speelbaar in de Outposts-modus. Outposts is een creatievere modus zonder bedreigingen, zwaar weer, missies of opdrachten. Bouw er simpelweg op los. De Cactus Outpost is een met de hand gemaakte kaart van 1x1 km in het woestijngebied van Icarus. - Kolkende rivieren stromen over de kaart en creëren unieke rotsformaties en groene oevers met bomen en bloemen - Een grote boog met hangende stalactieten vormt een smalle poort naar het gebied ten noorden van de rivier - Enorme duinen bedekken het midden van de kaart vol kliffen en richting de horizon 'Cactus' verschijnt in je Outposts-scherm.