Hyper-5
Reageer op het noodbaken en neem het op tegen een onbekende vijand in filmische schietspelactie! Ruimteverkenningsschip Hyper-5 heeft een noodsignaal ontvangen en gaat de strijd aan tegen een onbekende dreiging. Als eenzame piloot met minimale overlevingskansen moet je gevechten tegen meer dan veertig soorten vijanden en gigantische bazen zien te overleven in gevarieerde levels op land, in de lucht en onder water op de planeet 4GDT. Hyper-5 is geïnspireerd door schietspelklassiekers uit de jaren negentig, maar biedt wel moderne nieuwe elementen in filmische stijl. Traditionele zijwaarts scrollende actie wordt in 3D gepresenteerd met schermvullende visuele effecten en spannende tussenscènes. Voltooi uitdagingen in de game om meer dan twintig wapensystemen, schipupgrades en extra's voor de galerie te ontgrendelen!