Hunt: Showdown - The Trickshooter
Deze DLC bevat twee lugubere wapens en een legendarische hunter: - Carter (Hunter) - Bear's Leg (wapen) - Carter's Quickshot (wapen) Carter William Carter was een scherpschutter en de uitvinder van vele bijzondere nieuwe attracties voor de Wild West Shows waar hij de hoofdrol in speelde. Als echte showman romantiseerde hij bijna zijn hele levensverhaal en hoewel niemand echt weet waar hij vandaan komt, zijn er twee dingen duidelijk: hij is een angstaanjagend goede schutter met een extravagant gevoel voor humor - en avontuur. Bear’s Leg Deze Winfield M1873C Vandal Deadeye speelde de hoofdrol in Carters show. Hij betoverde het publiek door het geweer te spannen met overdreven bewegingen waardoor de podiumlichten weerspiegelden op de parelachtige lens en met goud ingelegde beer. Carter's Quickshot Dit gepersonaliseerde geschenk aan William Carter is ideaal voor snelle salvo's om toeschouwers te biologeren en vijanden te intimideren.