Hunt: Showdown - The Researcher
Harold Black's Journal, een verzameling van anatomische schetsen, wetenschappelijke waarnemingen en psychologische evaluaties, vormen het grootste deel van wat de AHA weet over hun vijand. Black kreeg weinig succes tot later in het leven, toen een toevallige opdracht stuurde het spiraalsgewijs een andere weg ingeslagen. Zijn mengelmoes van onderwijs, verworven op vele gebieden van het leven, gaf hem de unieke mogelijkheid om verbanden te zien die niemand anders kon zien, en de rede te zien waar anderen alleen maar krankzinnigheid zagen.