Hunt: Showdown - The Phantom
Gus Leroux: Een voormalige advocaat met een voorliefde voor geweld, deze theatrale Hunter bedekt zijn gehavende gezicht met een masker - niet omdat hij zich schaamt voor zijn verwondingen, maar omdat het zijn tegenstanders beangstigt.