Hunt: Showdown - The Arcane Archaeologist
The Arcane Archaelogist includes one Legendary Hunter and a new Legendary Weapon: - The Archaeologist (Hunter) - Mesa Updraught (wapen) Elise Austin heeft naam gemaakt in een poging de archeologische voetafdrukken van het Hopi-volk te begrijpen en te beschermen. Dit leidde haar naar de legende van De vernietiging van Palatkwapi, een mythe waardoor ze geobsedeerd raakte, ten koste van haar zwaarbevochten reputatie. Dolend door de woestijn kreeg zij een droom: twee kinderen die in zwart water tuimelden. Ze zag het belang van het beeld in en volgde het, net als zovelen, naar de bayou. Deze Vetterli 71 Deadeye vergezelde de archeoloog op haar tochten door de woestijn en was het meest geschikt voor de rotswand van een mesa, het struikgewas aftastend op vijandige elementen en deze eliminerend.