Hunt: Showdown - Llorona’s Heir
Net als de legende wiens naam ze gebruikt, verdiende Llorona haar angstaanjagende reputatie door haar slachtoffers te verdrinken en haar vijanden te achtervolgen. Als een schaduw is ze snel en subtiel, met zowel pistool als mes.