Hunt: Showdown 1896 - The Committed
Deze DLC bevat 1 jager, 2 wapens en 1 hulpmiddel: - The Concubine (jager) - Shahmaran (Sparks) - Sister's Anguish (handkruisboog) - Pride's Death (zwaar mes) Toen Henry Monroe in het gekkenhuis opgesloten werd, was hij vastbesloten koste wat kost te ontsnappen. Toen zijn eerste poging mislukte, trok hij niet alleen de aandacht van Huff zelf, maar bemachtigde hij ook Pane - een glasscherf - die hij op de grond vond en wat zijn kenmerkende wapen werd. Tijdens een moment van verwarring en chaos wist hij pas echt te ontsnappen toen hij de beruchte Romero - Lock and Key - van de directeur in bezit kreeg. Verborgen in de bayou vecht hij om te overleven en om wraak te nemen op degenen die zijn lijden veroorzaakt hebben.