Hunt: Showdown 1896 - Ronin
Deze DLC bevat 1 jager, 1 wapen en 1 hulpmiddel: - The Ronin (jager) - Seinan Sharpshooter (Springfield 1866) - The Tanto (mes) - The Ronin (avatar) The Tanto De Ronin heeft dit wapen gedragen sinds de dag dat hij zijn eed aflegde. Tijdens zijn reizen over land en zee is het een trouwe metgezel geweest... net zo dol op vers bloed als zijn drager. Seinan Sharpshooter De Ronin vocht kort met de laatste samoerai tijdens de Seinan War en zwoer trouw aan Saigō Takamori. Daar werd hij beroemd vanwege zijn dodelijke gebruik van zijn Springfield 1866, een van de meest geavanceerde wapens op het slagveld. The Ronin Inuta Bakin had net zijn eed van trouw gezworen of het Tokugawa-shogunaat werd opgeheven. Zonder meester is hij verder afgedwaald dan de meeste Ronin, op zoek naar de kracht om wraak te nemen. Hij is een beetje ouderwets. Hij kleedt zich en vecht in een stijl die eeuwen teruggaat, maar nog steeds effectief is: zijn grijnzende Oni-masker is het laatste wat velen zagen die in de bayou sneuvelden.