Hunt: Showdown 1896 - Bones and Bounties
Deze DLC bevat een jager, twee wapenskins en een hulpmiddelskin: - Silver Spur (jager) - Yawning Grave (Mako 1895-karabijn) - Dry Bones (Caldwell Conversion-opstootprecisie) - Grave Robber (zwakke vitaliteitsstoot) Ezekiel Stringfellow was een premiejager, en een goede ook. Hij had de taaie kracht van een huurmoordenaar en liet zijn doelwit nooit ontkomen. Zodra Stringfellow op pad was, was zijn mannetje al zo goed als gevangengenomen... of dood. Eerlijk gezegd gaf hij de voorkeur aan het laatste, want dode mannen praatten niet meer, en hij was van nature erg op zichzelf en zwijgzaam. Zelfs als zijn doelwit zich overgaf, schoot Stringfellow hem vaak dood. De mindere premie voor bewijs van een lijk maakte hem niet uit. Simpel gezegd: hij genoot van de jacht. Het leven veranderde in de lente van 1891 voor Stringfellow. Nadat hij last had gekregen van een akelig hoestje, ging hij langs bij een arts voor een geneesmiddel. De dokter had slecht nieuws voor hem. Hij had tuberculose opgelopen en het beste wat hij kon doen om zijn leven te redden, was een sanatorium opzoeken in de bergen waar de schone lucht hem goed zou doen. Stringfellow wees de diagnose af, maar nadat hij door een hoestbui zijn positie had prijsgegeven aan een bende treinrovers die hij volgde, werd hij neergeschoten en voor dood achtergelaten. Terwijl hij daar lag, bloedend en koortsig, had hij visioenen van een door angst omsluierde berg, waarbij onmenselijke wezens zich door de bossen op de hellingen verplaatsten. Uiteindelijk werd hij gevonden door een vriendelijke lokale bewoner, die hem verzorgde en weer enigszins op de been wist te brengen. Stringfellow betaalde de man terug door zijn paard te stelen en op weg te gaan naar de Rockies. Hij zocht overal naar de berg uit zijn visioen. Daar trof hij ook de monsterlijke vormen aan waarover hij had gedroomd. De overgang om op hen te gaan jagen voor premies in plaats van (of naast) op mensen, was heel eenvoudig.