How 2 Escape Collection
How to Escape De tijd tikt weg! Elke wagon heeft verschillende tijdslimieten die je zult ontdekken. Als de tijd op is, betekent dit verlies. Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het is om duidelijk te zien... Beide spelers moeten met elkaar communiceren en zich richten op hun zintuigen. Puzzels vereisen logica, coördinatie, observatie en luisteren, maar vooral: communicatie! Geen tijd voor praatjes. Ontsnap uit de vastzittende trein. Elke seconde telt. How to Escape: Lost Submarine Stel je communicatie- en probleemoplossingsskills op de proef. Sla de handen ineen met je partner en voorkom samen dat er oorlog uitbreekt. Elke speler speelt een belangrijke rol waar logica, coördinatie, observatievermogen en bovenal communicatie voor nodig is! Als de eerste speler moet jij de onderzeeër vinden en de binnenkant bestuderen, terwijl je leert je omgeving te gebruiken. Je vriend maakt gebruik van de gratis begeleidende app* om belangrijke informatie te verzamelen, zodat jullie samen puzzels kunnen oplossen. *Download de gratis begeleidende app How 2 Escape: Lost Submarine op je smartphone.