House Flipper - Pop Art Furniture Pack
Ontdek de verbazingwekkende creaties van de meest waanzinnige fantasieën! Je zult voorwerpen ontdekken die de conventies tarten en de betekenis van pop-art herdefiniëren. Moderne banken, bizarre stoelen en aangrijpende dressoirs? We hebben het allemaal! Bereid je voor om je innerlijke excentriekeling los te laten en je huis om te toveren in een levendige speeltuin vol funky geneugten. Maar bekijk eerst een paar van deze opvallende schoonheden.