Horror Shoryuken
Pakket met alternatieve outfits voor Ultra Street Fighter IV. Bevat nieuwe horroroutfits voor Ryu, Ken, Akuma, Gouken en Dan. Laat je tegenstanders sidderen van angst en jaag je vrienden de stuipen op het lijf!*Deze content is alleen te gebruiken met Ultra Street Fighter IV. Werkt niet met een andere game.