Horror Arcade
Pakket met alternatieve outfits voor Ultra Street Fighter IV. Bevat nieuwe horroroutfits voor Yun, Yang, Evil Ryu en Oni. Laat je tegenstanders sidderen van angst en jaag je vrienden de stuipen op het lijf!*Deze content is alleen te gebruiken met Ultra Street Fighter IV. Werkt niet met een andere game.