Horizon Chase 2
ARCADERACEN VOOR IEDEREEN Horizon Chase 2 is de evolutie van de bekroonde racefranchise. Deze game is op en top arcade en vervult je zintuigen van meeslepende en razendsnelle gameplay. Dit is het gouden tijdperk van arcaderacen, tot leven gebracht in een moderne en volledig geëvolueerde ervaring. ECHT KLASSIEKE GAMEPLAY Dankzij de klassieke gameplay uit de jaren 90 heb je altijd de volledige controle over je auto. Vergeet complexe setups: met één druk op de knop word je overspoeld door inhaalacties, splitsingen en nitro. Overtref je rivalen in een oogwenk. Deze game is makkelijk te leren maar goed worden kost tijd. Je hebt raceskills en snelle reflexen nodig om je tegenstanders te verslaan en als eerste over de finish te komen. ALLES IN MULTIPLAYER Je kunt elk speltype met je vrienden spelen! Hang gezellig op de bank voor de splitscreen multiplayer of neem het online tegen elkaar op. Je kunt 1-tegen-1 strijden voor glorie of om samen furore maken in de Wereldtour. Het is arcaderacen voor iedereen, waar je ook bent. SPANNENDE ONLINE RACES EN UITDAGINGEN Beleef de spanning van competitie met Speeltuin, ons spectaculaire speltype dat is ontworpen voor ultieme online races en spannende uitdagingen. Race tegen tegenstanders op meerdere locaties in bloedstollende online races. Beproef je vaardigheden met spannende uitdagingen waar om elke bocht nieuwe verrassingen op je wachten. Kruip in de bestuurdersstoel, ga de strijd aan en laat je racekwaliteiten schitteren in de Speeltuin. DE KUNST VAN TOEREN Race door een volledig 3D wereld, waarin elke locatie een nieuwe artistieke stijl onthult. Laat je meeslepen door de pulserende tinten van de verschillende terreinen, van zonovergoten vlaktes tot donderende stormwolken, allemaal versterkt door de soundtrack van de legendarische Barry Leitch. Deze game maakt van arcade-gameplay een artistiek wonder. Op weg naar nieuwe horizonnen ontdek je de schoonheid van een verbluffende en uitnodigende visuele reis, en er is geen weg meer terug. JOUW AUTO, JOUW STIJL Rood of blauw? Eén kleur of complexe decals? In de Garagewinkel kun je je auto aanpassen aan je eigen stijl. Ontgrendel nieuwe cosmetische items en verbeter je statistieken tijdens de Wereldtour. Race in alle speltypen om je verzameling aanpassingen te voltooien. Winnend heeft nog nooit zo goed gevoeld.