Holmer DLC
Vergroot je game-ervaring met een nieuwe, officiële uitbreiding voor Farming Simulator 15! De Holmer DLC bevat 2 nieuwe voertuigen en 7 stuks landbouwmateriaal van Holmer, Bergmann en Zunhammer: een bietenrooier, een systeemvoertuig met meerdere modules en nog veel meer. Eenmaal gedownload zal de extra content beschikbaar zijn in de winkel van het spel. Zorg voor voldoende saldo om ze te kopen.