Hole io: Red Planet DLC
Met deze DLC speel je vrij: - Mars-kaart - Zwarte gat skin - Cauldron skin - Diablo skin - Regenboog skin - Spinner huid - Poep huid - Ring van vuur huid - Zandworm huid - Voorzichtig huid Kies je te gekke huid, eet astronauten, ruimtevoertuigen, zonnepanelen, ruimtestations, ruimtetuigen en word GROOT!