Hole io: Freaks DLC
Met deze DLC speel je vrij: - SciFi kaart - Kaiju huid - Draak huid - Vleermuishuid - Kappa huid - Graaf huid - Auberginehuid - Cyborg huid - Buitenaardse huid - Cycloophuid Kies je freaky skin, eet futuristische auto's, gigantische robots, raketten, futuristische gebouwen en groei GROOT!