Hole io: Apocalypse DLC
Met deze DLC ontgrendel je: - de Apocalyps-kaart - punk-outfit - nomadenoutfit - bandietenoutfit - scherpschuttersoutfit - ghoul-outfit - overlever-outfit - hazmat-pak - mutantenoutfit Kies je coole outfit, verslind afval, auto’s, schuilplaatsen, motels, verlaten gebouwen, energiecentrales en word GROOT!