HITMAN 3 - Mendoza
Mendoza is naast een van de bekendste wijngebieden in Zuid-Amerika ook de perfecte plaats om de prachtige bezienswaardigheden en smaken van Argentinië mee te maken. Van de glooiende heuvels tot de moderne wijngaarden, er valt genoeg te ontdekken.