HITMAN 3 - Berlin
Ga naar de buitenwijken van Berlijn, een stad bekend om zijn sprookjes, levendige stijl en chaotische nachtleven. Of je nu zoekt naar een plek om na te denken en bij te komen of de duizelingwekkende adrenalinekick van een epische rave wil ervaren, in Berlijn vind je het allebei.