HITMAN 3 Access Pass: HITMAN 1 GOTY Upgrade
Met het HITMAN 3 Access Pass-systeem krijg je in HITMAN 3 toegang tot locaties in HITMAN 1 en HITMAN 2, waardoor het in feite mogelijk wordt om alle locaties in de World of Assassination-trilogie in HITMAN 3 te spelen. Als je deze Access Pass koopt of inwisselt, krijg je in HITMAN 3 toegang tot de missies uit 'HITMAN 1 - GOTY Upgrade'. Je moet in het bezit zijn van HITMAN 3 om toegang te krijgen tot deze content.