Hisako
Eeuwen geleden werd Hisako geveld terwijl ze haar dorp verdedigde tegen afvallige soldaten. Nu wordt haar eeuwige slaap verstoord door de snode plannen van Ultratech. Met de verbrijzelde Naginata van haar vader in haar hand jaagt ze onvermoeibaar op de daders, om ze vervolgens mee te slepen naar de geestenwereld voor hun vonnis. Het personage Hisako is beschikbaar in seizoen 2 Combo Breaker en seizoen 2 Ultra Edition.