Hide 'N Seek!: Foes DLC
Met deze DLC speel je vrij: - 8 nieuwe griezelige skins! - 4 nieuwe wolf huisdieren! - 5000 extra munten! Kun je geen goede verstopplaats vinden? Trek een kostuum aan en val niet op!