Hide 'N Seek!: Complete Edition
Ken je het goede oude spel verstoppertje nog? Bereid je voor op iets extremers! Functies: - Draag 16 nieuwe premium-skins! - Maak vrienden met 8 nieuwe huisdieren! - Krijg 10000 extra munten! - Verstop je en ren weg voor de zoekers - Vind en vang alle verstopperts - Geniet van multiplayermodus voor maximaal 4 spelers! - Gebruik power-ups om voordeel te behalen - Verzamel munten om skins en huisdieren te kopen! Duik in de klassieke gameplay waarin je kunt verstoppen of zoeken. Tel af voordat je op pad gaat om de Hiders te vinden, of ga op in de omgeving, blijf stil en wees de Seeker te slim af om te winnen! Simpel, leuk en dynamisch -ide 'N Seek brengt het plezier van dit geliefde kinderspel tot leven!