Hidden Through Time - Viking Tales
Ga met Clicky mee in zijn longship en zeil naar Scandinavië om te ontdekken of de verhalen over vikingen waar zijn! De Viking Tales DLC stuurt jou en Clicky op een zoektocht door de Noorse cultuur en mythologie om alle verborgen schatten en mythen te ontdekken die de vikingen ons hebben onthouden. Je komt talloze Vikingclans, Noorse goden en elfen tegen! Deze DLC bevat 10 nieuwe niveaus, variërend van vikinginvasies tot vredige elvendorpen. Het bevat ook 400 nieuwe Viking-thema-objecten die beschikbaar zijn in de level-editor voor degenen onder jullie die geen genoeg kunnen krijgen van deze plunderende clans! Mensen die deze DLC niet bezitten, kunnen nog steeds spelen door door de gebruiker gemaakte kaarten die objecten uit de Viking Tales DLC gebruiken. Wees er snel bij, trek je vikinghelm aan en plunder deze DLC om de Scandinavische mythen over meedogenloze overvallers, gevleugelde valkyries en kolossale reuzen te verkennen.