Hidden Through Time - Aztec Rituals
De Azteken, een begaafde Meso-Amerikaanse cultuur, rijk in complexe tradities en geloven. Drie eeuwen lang heeft deze cultuur gebloeid, grote stukken land in bezit gehad en een unieke samenleving in de geschiedenis opgebouwd. In Hidden Through Time – Azteekse Rituelen ga je op een bijzondere reis samen met je trouwe maatje Clicky. Ploeter door de moerassen, beklim de hoogste bergpieken en aanschouw de grootsheid van Tenochtitlan. Let goed op tijdens dit avontuur om de verborgen geheimen van het machtigste Meso-Amerikaanse rijk aller tijden te ontrafelen! Deze DLC bevat een nieuwe verhaalcampagne met 10 nieuwe levels. Ook krijg je meer dan 300 nieuwe voorwerpen en personages met het thema Azteeks Rijk die na aankoop in de leveleditor beschikbaar zijn! Mensen die deze DLC niet in bezit hebben, kunnen wel spelen op door gebruikers gemaakte kaarten die voorwerpen uit de Azteekse Rituelen DLC gebruiken. Zet je ichcahuipilli op, pak je tlahuitolli en plunder de schatten van de oude Azteken in Hidden Through Time -Azteekse Rituelen!