Hey Ash, Whatcha Playin’? Pack
Ze speelt Saints Row IV, echt waar. Ash. Anthony. Papa Burch. Nu beschikbaar als homies. Wie kunnen er nou beter de Boss helpen dan de grootste fans van de Saints? Zou je zo vriendelijk willen zijn dit pack te kopen?