Het Strijd pakket
Midden-Aarde zit vol gevaren, maar met de voorwerpen in ons nieuwste pakket ben je gegarandeerd klaar voor de strijd. Vernietig Morgul-LEGO met het Schaduwzwaard, rust jezelf uit in een met juwelen bezet Mithril-pantser gemaakt met het vakmanschap van de Dwergen of activeer het Lichtbolschild voor de ultieme verdediging. De Bijl, Orkenkliever en Orkenboog maken korte metten met je tegenstanders. Met een paar Meerstadlaarzen en Voeten van Smaug ga je het avontuur aan in stijl! Met de Buddy-up-handschoenen kun je in je eentje door Buddy-up-barsten slaan en met Smaugs Hoofdtooi en de Dwergenkoningspruik zie je er altijd vorstelijk uit.