Het Planet Zoo: Noord-, Midden- en Zuid-Amerika-dierenpakket
Verken de wildernis van het hele Amerikaanse continent met het Planet Zoo: Noord-, Midden- en Zuid-Amerika-dierenpakket! Ga op avontuur door de afwisselende ecosystemen van Noord-, Zuid- en Midden-Amerika en maak kennis met 7 wonderbaarlijke dieren die je dierentuinen extra speciaal zullen maken. Door deze exclusieve collectie leer je nieuwe diersoorten uit allerlei ecosystemen beter kennen, van de ijzige wildernis van het noorden tot de kleurrijke regenwouden in het zuiden. Geniet van de gestroomlijnde en ongrijpbare ocelot, de zeer intelligente coyote en de kleine, sociale boshond. Naast deze geweldige dieren bevat het Noord-, Midden- en Zuid-Amerika-dierenpakket meer dan 80 oogverblindende decoratiestukken en een gloednieuw campagnescenario, waarin je Dominic Myers helpt bij het runnen van een dierentuin in Mexico. ZEVEN VERBAZINGWEKKENDE NIEUWE DIEREN Breid je dierentuinen uit met de volgende diersoorten: de elegante, gevlekte ocelot, de nandoe, die de grootste vogel is op het Amerikaanse continent en een iconische vorm heeft, de rode flamingo, die met zijn felle kleur elk verblijf opfleurt en de ondeugende witgezichtsaki. Dit pakket bevat ook de slimme coyote, die zich makkelijk aan nieuwe situaties aanpast, de sluwe boshond, die zowel op het land als in het water leeft en het stoere, maar charmante dikhoornschaap. Deze diersoorten staan symbool voor de gevarieerde en rijke natuur die dit deel van de wereld zo uniek maakt. Creëer bijzondere verblijven die in de smaak vallen bij dier en bezoeker, zodat je dierentuin dé attractie van de streek wordt! MEER DAN 80 VERBLUFFENDE NIEUWE DECORATIESTUKKEN Dit pakket bevat decoratiestukken in alle soorten en maten, geïnspireerd door het Amerikaanse continent. Creëer een rustieke zuidwestelijke sfeer met ranchdeuren en tralieramen. Geef je dierentuin charme met muurlampen en straatlantaarns. We hebben verder niet alleen bont textiel voor je in de vorm van vlaggen en luifels, maar ook papieren bloemen en vlaggen waarmee je je dierentuinen een feestelijk en kleurrijk tintje kunt geven. Gebruik de nieuwe, gevarieerde decoratiestukken om je parken om te toveren tot vrolijke, bruisende plekken waar iedereen zich thuis voelt. EEN SPANNEND NIEUW CAMPAGNESCENARIO Niet iedereen is een held, maar iedereen moet een keer de kans krijgen om er een te worden! Jij krijgt opdracht om de beruchte Dominic Myers te helpen. Deze weinig verfijnde zakenman heeft zijn laatste centen in een dierentuin in Mexico gestopt. Hij staat te boek als geldwolf, maar begint eindelijk het verband te zien tussen tevreden dieren en blije bezoekers en komt tot het besef dat daarmee geld te verdienen valt. Hij is nu vastbesloten zijn leven om te gooien en iets buitengewoons op te bouwen voor zijn cheeta Smetje. Maar de pers kan niet wachten tot hij een misstap begaat, dus heeft Dominic jou nodig om de chaos in goede banen te leiden. Kun jij hem tegen alle verwachtingen in laten slagen of zal het een onmogelijke taak blijken?