Het Planet Zoo: Australiëpakket
WELKOM IN HET LAND VAN VERWONDERING Breid je dierentuin uit en neem je bezoekers mee naar Down Under met het Planet Zoo: Australiëpakket! Adopteer vijf welbekende Australische dieren, die tot leven zijn gebracht met spectaculair gedrag, en verzorg ze in gedetailleerde, nieuwe verblijven. Gebruik meer dan 230 moderne en gerecyclede bouwonderdelen om prachtige omgevingen te maken en voltooi leuke opdrachten om je strepen te verdienen in de nieuwe uitdagingsdierentuin. Neem belangrijke beslissingen, beheer een ongelooflijke, levende wereld en geniet van het grote continent Australië in het Planet Zoo: Australiëpakket. BELANGRIJKSTE ONDERDELEN ADOPTEER GLOEDNIEUWE DIEREN Verwelkom de koala, de dingo, de rode reuzenkangoeroe, de helmkasuaris en de gewone blauwtongskink in je dierentuinen. Hou je koala's tevreden met verse eucalyptus, maak plaats voor de helmkasuaris – een van de grootste vogels ter wereld – en kijk toe hoe rode reuzenkangoeroes hun jongen verzorgen. Deze vijf geweldige dieren voelen zich perfect thuis in je met liefde ontworpen verblijven. MEER DAN 230 NIEUWE OMGEVINGSSTUKKEN Bouw de prachtigste nieuwe omgevingen, waarin moderne architectuur samenkomt met gerecycled materiaal. Je kunt aan de slag met inheemse flora en fauna plus leuke, levendige decoraties en vermakelijk, nieuw dierenspeelgoed om de verrijking te vergroten. Gebruik de stoffige zandbak van woestijn-Oceanië als achtergrond voor je eigen outback-buitenposten en weelderig begroeide oases. Dankzij de meer dan 230 nieuwe omgevingsstukken kun je je verbeelding laten spreken! GA VOOR PERFECTIE IN DE UITDAGINGSDIERENTUIN In de Tanami Zoo-aan-de-weg staat je een gloednieuwe uitdaging te wachten. In deze uitdagingsdierentuin moet je een aantal leuke opdrachten vervullen, zoals het verhogen van de tevredenheid van de bezoekers, het adopteren van bepaalde dieren en het vergroten van de winst van de winkels. Op die manier verdien je rangen. Hoe sneller je de opdrachten vervult, des te hoger je rang. DUIK DE STEAM WORKSHOP IN Het Planet Zoo: Australiëpakket is volledig compatibel met de Steam Workshop. Sluit je aan bij de community en bekijk de creatiefste verblijven en omgevingen. Ontdek elke dag prachtige, originele, door andere spelers gemaakte content.