HEROish
Speel als een van de 6 epische helden, roep troepen op, gebruik spreuken en vernietig vijandelijke torens om de overwinning in de wacht te slepen in dit fantastische kasteelverdedigingsspel. Geniet van de solo-avonturen met drie campagnes met een gezellig verhaal, fijne muziek en met de hand gemaakte omgevingen. Of duik in supersnelle gevechten met vrienden en familie in competitieve 1v1- of 2v2-gevechten. Je kunt aangepaste sets samenstellen en kaarten upgraden om monsterlijke combinaties te maken van troepen en spreuken om je tegenstanders te verslaan, de Zielesteen te vernietigen waaraan ze hun kracht ontlenen, en de top van het klassement te bereiken.