Hellboy
Als lid van het Bureau voor Paranormale Research en Defensie heeft Hellboy de wereld verdedigd tegen duivels, heksen, demonen en aardig wat Lovecraftische goden. Met zijn vertrouwde revolver en zijn 'Right Hand of Doom' heeft Hellboy zich gespecialiseerd in het opruimen van monsters.