Hell Let Loose - Luftwaffe Eagles
Geef een nieuwe dimensie aan het slagveld met de Luftwaffe Eagles DLC. Als onderdeel van de Duitse Luftwaffe waren de Fallschirmjäger de eerste luchtlandingstroepen die deelnamen aan grootschalige luchtoperaties. De Fallschirmjäger stonden vanwege hun vechtlust en tactische superioriteit ook wel bekend als de 'Groene Duivels'. Maar na de verliezen tijdens de Landing op Kreta werden ze voornamelijk ingezet op de grond. Deze downloadbare content bevat: Fallschirmjäger Uniform (beschikbaar voor de Duitse Assault, Anti-Tank, Medic, Machine Gunner, Officer, Rifleman, Automatic Rifleman, Engineer en Support).