Hell Let Loose - Deluxe Edition Upgrade Bundle
Downloadbare content. Om deze content te kunnen spelen, heb je de basisgame Hell Let Loose nodig. Upgrade je basisgame naar de Hell Let Loose Deluxe Edition en ontvang de 3 populairste DLC-pakketten – Hot Drop, False Front en Lethal Tide.