Hegzis
Krijg het zeskantige raster onder de knie terwijl je door kleurrijke rustgevende stadia puzzelt, lijnen maakt en strategisch gereedschap gebruikt om te helpen! Stel je hersenen op de proef tijdens tientallen unieke uitdagingen in Hegzis, een chill zeshoekig puzzelspel gepresenteerd in kleurrijke 2D-stijl! Selecteer een level uit Serene Beach, Whispering Forest en meer en speel vervolgens meerdere levels in elke wereld, waarbij je stukjes verbonden zeskanten plaatst om lijnen in elke richting te vormen. Terwijl je stukken roteert en lijnen vult om helemaal over te steken, verdwijnen zeskanten en verhoog je je score. Maar pas op dat je jezelf niet blokkeert! Gebruik speciaal gereedschap om gaten op te vullen of ongewenste zeskanten op te ruimen en ruimte te maken voor meer. Hoe beter je nadenkt en efficiënt je zeskanten plaatst, hoe beter de bonussen die je krijgt. Speel nieuwe levels vrij of keer terug naar ontruimde levels om je score te verbeteren!