Heave Ho
Heave Ho is een onstuimige multiplayer-partygame voor maximaal vier spelers in lokale coöp of tegen elkaar. Reik, grijp en zwaai naar de overwinning... of kom roemloos ten einde! Reiken Kan jouw team van maximaal vier spelers naar de overwinning slingeren? Het is alles of niets; het kleinste slippertje jaagt je mede-Heavers op kleurrijke wijze de dood in. Hier worden vriendschappen op de proef gesteld. Grijpen Het is heel eenvoudig: grijp kompanen en platforms met je handen, vorm een kwetsbare ketting en slinger door steeds verraderlijkere levels zonder los te laten of mis te grijpen. Hoe moeilijk kan dat zijn? Dos je slingeraars uit Kies je basispersonage en pas deze aan met een reeks aan flitsende accessoires, die je overigens geen van alle zullen helpen om te voorkomen dat je een doodssmak maakt. Heave tegen Ho Als je het niet langer hijst dat je nutteloze teamgenoten je letterlijk laten vallen, waag je dan vooral aan de 20 exclusieve versus-levels om ze eens een lesje te leren. Kamelenscheten Je hebt afleiding in alle soorten en maten, maar dit is waarschijnlijk de eerste keer dat penetrante gaswolken afkomstig uit kamelendarmen je het leven zuur maken.