HARDWIRED: Ghost In The Reset
Stap in een brute dystopische wereld in deze intense single-player action-adventure shooter, volledig ontwikkeld door een onafhankelijke solo-maker. Jij bent Kay, een cynische strijder die de crash overleefde door alle sentimentaliteit uit te bannen; voor haar zijn emoties niets meer dan een kritieke systeemfout. Maar wanneer een risicovolle missie misgaat, word je gedwongen om te overleven samen met Icarus, een zeer geavanceerde prototype-eenheid met zelfbewustzijn wiens gedrag elke regel van zijn code tart. Terwijl je je een weg baant door intense gevechten, herontdekt Kay haar menselijkheid en ontrafel je de corrupte fundamenten van de stad Omnia, waarbij een diepe en onwrikbare band begint te ontstaan.