Hangar 6 R&D
In de dagen voorafgaand aan de gebeurtenissen in The Bureau: XCOM Declassified, geeft agent Nico DaSilva zich vrijwillig op voor een reeks geheime, gevaarlijke experimenten om een verschrikkelijke, nieuwe ziekteverwekker te identificeren en te behandelen. Verbeter je gevechtsvaardigheden maximaal en spoor je team aan om een vriend te beschermen tegen zijn eigen gehallucineerde angstbeelden.