Hamster Playground - The Whole Playground Pack
Maak je klaar om elke hoek van Hamster Playground te ontgrendelen met The Whole Playground Pack, het ultieme mega-pakket dat alle spanning, sensatie, kostuums en competities samenbrengt in één onweerstaanbaar pakket! Race, trek en ga door elke modus die ooit is uitgebracht: - Voertuigtrek: test pure kracht op kronkelige banen in onze klassieke krachtpatseruitdaging - Eetwedstrijd: druk op die knop om te zien welke hamster de meeste snacks in recordtijd verslindt - Skateboardrace: baan je een weg door doolhoven en dragstrips op vier kleine wielen - Pas op voor de kat: ontwijk loerende katachtige vijanden in deze zenuwslopende overlevingsrace Verken verschillende stijlen met alle DLC's: - Spookachtig Hamsterhuis: griezelige decoraties, enge outfits en spookachtige missies - Hamsterstad: stedelijke meubels, werkgerelateerde kostuums en stadsthema-uitdagingen - Kawaii DLC: Aziatisch geïnspireerde decoraties, traditionele kleding en glamoureuze nieuwe missies - Poppenhuis DLC: poppenhuismeubels, rockster-outfits en muziekthema-missies - Koninklijke Hamsters DLC: middeleeuwse kastelen, ridderlijke harnassen, koninklijke jurken en fantasieavonturen - Schattige Huisdieren DLC: boerderijlandschappen, dierenkostuums en speelse boerderijtaken Kleed je hamsters aan met elk skinpack dat ooit is uitgebracht: - Veroveraars Skin Pack: harnassen, pluimen en strijdstandaarden geschikt voor een kleine generaal - Oude Skin Pack: koninklijke gewaden, sierlijke hoofdtooien en symbolen van verloren beschavingen - Detectives Skin Pack: trenchcoats en klassieke detectivepetten - Magiërs Skin Pack: vloeiende mantels, hoge hoeden en mysterieuze emblemen - Tijdreizigers Skin Pack: strakke futuristische pakken en hightech accessoires Alles wat Hamster Playground te bieden heeft - elke modus van Truck Pulling en Eetwedstrijden tot Skateboardraces en Pas op voor de Kat, elke wereld van Spookachtig Hamsterhuis en Hamsterstad tot Poppenhuis, Koninklijke Hoven en Schattige Huisdierboerderijen, plus elke skin van Veroveraarsharnas tot Oude regalia - ontgrendeld samen in één episch pakket.