Hamster Playground - Cute Pets DLC
Ik voel me hier een beetje als op een boerderij... Cute Pets is een nieuw DLC-pakket voor Hamster Playground - Deze keer is het sterk gerelateerd aan de boerderij! Deze set stelt je hamsters in staat om verschillende schattige en lieve dieren te imiteren. Wees je hamsters wakker naar een hele nieuwe realiteit door hun huis te versieren in een echt schattige sfeer. Voer nieuwe taken uit en doe nieuwe banen, deze keer op de boerderij! Cute Pets DLC bevat: Nieuwe boerderij- en diergerelateerde items voor het huis van de hamster; Kostuums die hamsters toestaan zich te verkleden als hun favoriete dier Gloednieuwe quests met unieke beloningen; Nieuwe banen voor je hamsters.