Hamster Playground - Conquerors Skin Pack
Kanaaliseer de avontuurlijke geest met de Conquerors Hamster Set! Of je hamster nu de persona van een woeste Viking of een sluwe piraat aanneemt, deze sets bieden helmen, zwaarden en ooglapjes die de veroveraar in je hamster naar boven halen. Je hamster is nu klaar om de hoge zeeën te bevaren of verre landen te overvallen. Deze DLC bevat een set van nieuwe kostuums, evenals veel items voor je hamster om zich mee te verkleden.