Halo Wars 2: Aangepaste WarPaint
Vecht in stijl met een nieuwe voertuig-skin. Voorzie je Banished-troepen van de Pearl-White-skin en de UNSC-strijdkrachten van een Camo-skin. Je kunt deze skins gebruiken in multiplayer en het speltype Blitz.