Haarstijlset 5
Deze set bevat de volgende downloadbare content: Western VII'-set van 5 extra haarstijlen ■ Extra haarstijl - Reaper ■ Extra haarstijl - Nameless ■ Extra haarstijl - Klondike ■ Extra haarstijl - Rouge Cinderella ■ Extra haarstijl - Sif/Ayer *Je kunt extra haarstijlen en opties voor je uiterlijk op je avatar toepassen vanaf het bewerkscherm voor je personage. *Deze items veranderen het uiterlijk van het personage van de speler. Ze zijn cosmetisch en hebben geen impact op de statistieken. *De DLC wordt beschikbaar in de game zodra je het vereiste punt in het verhaal hebt bereikt.